3 Ekim 2011 Pazartesi

Pas futbolunun içine sıçayım


"En güzel gol, boş kaleye atılan goldür" Cruyff. SİKTİR LAN.



Bu ülkede atılan en güzel goller boş kaleye atılan goller hiç olmadı, bu sözü aklınızdan çıkartın öncelikle. Bu ülkede en güzel golleri kral hakan şükür kafa ile attı. arif erdem dönen topları tamamlayarak attı, hagi dönen toplara gömdü öyle attı. Bu masallardan vazgeçin artık. Sen ve idol aldığın romantik futbol efsanelerinin kafalarından uydurduğu laflar yüzünden ülkede futbol kalmadı amına koyim. Gün geçtikçe futbol şeklini kaybetmeye başlıyor, maçlar özünü hollandalılara satmış hocalar yüzünden zevksizleşiyor, tribündeki cefakar taraftar vazgeçmiyor hala geliyorsa yerden bitme tek forvet sevdasından değil, eskiye ve olması gerekene özlemi yüzünden. Mahallede ''pas vermedi'' bahanesi ile ettiğimiz kavgaların yerini halı saha sonrası atılan goller yerine verilen paslardan, pas koordinasyonlarındaki uyumun xaviniesta'ya yaklaşma seviyesinin türevleri almış. ''Pas versene amcık oğlu amcık'' namelerinin yerini tribünde benim ''şut çekin artık at yarrakları'' namelerim almaya başladı. bunun sebebi sensin dilenci.


Hani her gün çıkıp ağlıyorsun ya Türkiye'de futbol oynanmıyor. bank asya çok kötü, ya premier lig'den başkası zevk vermiyor, Galatasaray olmasa Türkiye'de futbol izlemem :( diye. Bunun sebebi sensin ve senin idol aldığın futbol laleleri. Sen kuul tavrınla bloguna takipçi ekleme tavrın yüzünden tüm ülke bu saçmalıklara modernizm kulbu takmış, sokaktaki kedi bile paslaşarak sikişecek olmuş. Amatör küme maçına gidiyorum 1.60 boyunda tek forvet, fauller çenede birleşmiş. 3.lig maçına gidiyorum 1.60 boyunda tek forvet, saçlar dikili. 2. lig maçına gidiyorum 1.60 boyunda tek forvet, bank asya'ya gidiyorum ne oynadığı belirsiz sikim kadar forvetler. hepiniz mi villasınız lan, hepiniz mi owen'sınız. Senin oynatacağın futbola sıçayım ben be hoca, laf edilir korkusu ile topu şişirtemez olmuşsun, bu mu sistem adamlığın? maç sonrası sistem oturtmaya çalışıyorum diyebilmek için takım gerideyken hala neyin pasını yaptırıyon adamlara, yapamıyorlar işte, bunu görmeyen yok. Maça başlarsın, doldurursun, gol yersen pası ması bırakırsın, bu geri kafalıca bir olay değil, futbolun gerçeği. Ben 70. dakikaya geride giren takımın hala pas yaparak gol bulmasına katlanmak zorunda mıyım bir barcelona sevdası yüzünden. Takım geride, hala bir pas furyası, kanatlara inme çabası. stoper şişirsin işte neye uğraşıyon, her türlü kaldıracan o topu havaya, ne uğraştırıyon sahadakileri. Bu kalıplaşmış ve modern yaftası yiyerek içine sıçılmış futboldan zevk almaz oldum amına koyim, herkesin kafası aynı, passssss :( hay pasınızı sikeyim, biraz mücadele edin götverenler. Biraz kafa topuna çıkıp kaşınızı gözünüzü patlatarak, kanlar içerisinde goller atın da biz sizin için ''uğrunda can feda'' derken şaka yapmadığımız görünsün.



3 yorum:

O'Sullivan dedi ki...

bu yazı çok olmuş. eline sağlık.

Özgür SARHAN dedi ki...

gördüğüm en müthiş başlık. eline sağlık kanka.

ohbebek dedi ki...

yemin ediyorum elim ayağım titriyor bu barcelona dilenciliğine içimdekileri yazmışsın helal olsun

Yorum Gönder